۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

آلبوم تصاویر برنامه "برسر-شاه شهیدان" قسمت سوم

رفته رفته مه تبدیل به نم نم بارون شد و جاده کاملا گل آلود ، گل به قدری چسبنده بود که بعضی از بچه ها برای ادامه حرکت مجبور به تمیز کردن گل و لای جمع شده روی چرخ ها بودن. بوکفالوس هم کاملا غرق در گل بود ولی خم به ابرو نیاورد و تا انتهای مسیر پا بود.


بالاخره به مقصد رسیدیم. روستای شاه شهیدان و وقت تمیز کردن دوچرخه ها.


مسیر برگشت به برسر رو فقط یک سری از بچه ها که آماده تر بودن رکاب زدن. دیگه غلظت مه به اوجش رسیده بود و به جرات میتونم بگم دید مفید 10 متر هم نبود.


و این پایان یه برنامه خوب و به یاد ماندنی بود. افسوس که این زمانهای خوش با اولین خبرهای شهری تبدیل به یاس و نامیدی دوباره میشن. به امید روزی عاری از توهین و تحقیر به شعور انسانهای آزاد.

برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

salam
akshaye ke gerefte bodid khili ghashag bod,be nazare man ham jaye fogholadeyi bod,makhsosan vaghti ke toye on meh rekab mizadim.
ba tashakor
farahani

Navid گفت...

سلام
ممنونم.بله وقتي توي مه ركاب ميزني ديگه خستگي معنايي نداره ، اون خنكي مه هم لذتي داره ...
ممنون از نظرت

طوبا گفت...

سلام
از لطفتون سپاسگزارم.
منتظر یک فرصت مناسب هستم که بتونیم یک سفر با یک مسیر طراحی شده درست و هدف دار رو با همراهی تعدادی از دوستان برگزار کنیم. در اینگونه سفرها ها به معنای واقعی سفر هم نزدیک تر می شیم و شکل دیگه ای رو تجربه می کنیم که لذت بیشتری رو به همراه داره البته در کنار مصائبش.
به امید اون روز.

طوبا گفت...

سلام، امروز مطلبی خوندم در رابطه با "بوسیفالوس" اسب اسکندر که فقط اسکندر تونسته بود رامش کنه و اسبی بوده خیلی قوی و ...
یادم افتاد به اسم وبلاگ شما، فکر می کنم بوکفالوس، تغییر یافته بوسیفالوس باشه. بهر حال اسم خیلی قشنگیه و برای یک دوچرخه مناسبه.